Ιωάννης Ριζομυλιώτης

qode interactive strata

Συνεργαζόμενα μέλη

Επίκουρος Καθηγητής

Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

rizomy@uniwa.gr

Τηλέφωνο

210 5381834

Διεύθυνση Γραφείου

Δ Κτίριο - Δ 310

Ο Δρ. Ριζομυλιώτης είναι Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και μέλος του προσωπικού του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Πριν ενταχθεί στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, εργαζόταν στο Πανεπιστήμιο του Brighton ως Επίκουρος Καθηγητής για 7 χρόνια και προηγουμένως ως Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Plymouth. Πριν από αυτό εργάστηκε για 3 χρόνια ως Διευθυντής Προγράμματος BA Advertising, Marketing Communications & PR στο London Metropolitan University (Business College of Athens). Είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου στο Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Κατέχει επίσης πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (2000) και μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το ΟΠΑ και το Πανεπιστήμιο Erasmus του Rotterdam (2002).

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται στους τομείς του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, των Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, του Μάρκετινγκ με νέες Τεχνολογίες, της Συμπεριφοράς Καταναλωτή και της Υιοθέτησης Καινοτομίας. Είναι συγγραφέας μιας μονογραφίας στην Επικοινωνία Μάρκετινγκ και ενός βιβλίου στο Digital Marketing. Έχει πλούσια συμβουλευτική εμπειρία καθώς έχει πραγματοποιήσει πολλά συμβουλευτικά projects στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Δρ. Ριζομυλιώτης έχει διατελέσει ως εξωτερικός εξεταστής και ελεγκτής στο Πανεπιστήμιο του East London, στο Leeds Business School και στο University of West London. Είναι επισκέπτης Καθηγητής στο Woxsen University της Ινδίας και το University Guglielmo Marconi της Ιταλίας.

Ο Δρ. Ριζομυλιώτης έχει παρουσιάσει και δημοσιεύσει το έργο του σε κορυφαία ακαδημαϊκά περιοδικά (π.χ. Information Technology and People, International Journal of Innovation Management, Journal of Strategic Marketing, International Journal of Market Research) και παγκοσμίου φήμης διεθνή συνέδρια (π.χ. EMAC, AMA). Είναι επίσης κριτής σε ακαδημαϊκά περιοδικά / συνέδρια (ενδεικτικά): Ευρωπαϊκό Συνέδριο Ακαδημίας Μάρκετινγκ, American Marketing Association, Journal of Relationship Marketing, International Journal of Productivity and Performance Management, Information Technology and People. Είναι μέλος της Higher Education Academy στην Αγγλία, της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και της Διεθνούς Ένωσης Έρευνας στην Οικονομική Ψυχολογία (International Association of Research in Economic Psychology).